onsdag 19. mai 2010

Boston

TOG er topp... når det går unna!

ja... for en som har pendlet Oslo-Stockholm med fly en stund...... så er følelsen av å sette seg ned i et godt sete.. og vite at man skal bli der i 3.5 timer... bra! God plass til bena, lap toppen, trådløst internett (litt tregt).... og man kan rusle å kjøpe en kaffe om man vil. Ikke måtte jeg kle av meg heller..... New York-Boston var en fin tur, ikke råkjøring, men like greit i dag, og en del fint å se på veien.

Boston skal være en veldig bra by, møkkavær der i dag, men vi skulle absolutt ha brukt noen dager her og i omkringliggende distrikt, historisk viktig punkt i USA.

Møtet gikk fint, godt å få referanse/innspill fra noen som jobber i et langt mer krevende marked enn det norske når det gjelder læring og lederutvikling/coaching, ikke minst større. Så får vi se hva fremtiden bringer:)
Jeg rakk et lite besøk på "Cheers"... puben fra den kjente TV serien... og møtte et par hyggelige studenter ved MIT Massachussets Institute of Tech... de var her et semester, egentlig holdt de til ved NTNU, studerte "voksen master" i ledelse"...hehe.. VOKSEN master. ja ja. Super studie by, de har jo bla Harvard tilknyttet, MIT... og mange fler.
Så så jeg på Massachusetts State house...her fant jeg inngangen for HOOKERS (prostituerte..)??.. og rullestolbrukere.... ja ja.. i det minste er de ærlige.

Så bar det hjem igjen.. i skrivende stund.

Tjobing
JLP
Reiseblogg 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar