søndag 23. mai 2010

Moma og Brooklyn Diner....

Ja, så fikk vi endelig til et "racer" besøk på MOMA (http://www.moma.org/), her kunne vi nok brukt flere dager, mye fint, interessant å lese underveis, men de små var ikke i "museums" humør i dag... vi får komme tilbake hit i ro og fred.

Lunsj... i dag møtte faktisk JEG min overmann... en "15 BITE - Brooklyn HOTdog med surkål og løkringer".... på Brooklyn Diner (43rd Street/7th Avenue). Se for dere 2 av de tjukke kjøttpølsene i fra GILDE (krydret) i brød.... + litt til MED tilbehør.... Jaggu ble vi mette, måtte gi oss litt over halvveis + at da hadde jeg vært på do med Lukas i 20 minutter........hehehe. Stedet anbefales, stylish men også enkelt og godt.

Kasper nekter nå å spise baby mat, vil bare ha ting som er kjøpt på restaurant + heldigvis grøt...bra vi skal hjem tror jeg....

Jeg kan også rapportere med glede... at ENDELIG klarte Amélie å kjøpe opptil flere plagg på en dag, bla TRENINGSTØY..... skremmende. Så, om turen kanskje har vært litt dyr.. har vi i allefall kjøpt fornuftige klær alle mann på telbud.

Tante Karin har lovet å hente oss på Gardermoen torsdag kveld... (håper det ikke går som de gangene hun lovte å betale meg tilbake lommepengene hun lånte av meg når jeg var liten.. og hun skulle på fest.....)

Flystreik er avblåst.. Vulkanen har roet seg???..... det er håp for en regnfull og sur helg på Lambertseter!

Forøvrig gruver Lukas seg til å komme hjem, for da må han spise fisk og grønnsaker!

Tjobing

JLP
Reiseblogg 2010


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar