tirsdag 27. april 2010

Amélies dag!!

Kjære kone og mor Amélie,

Selv om du fortsatt ser ut som om du er 25, gruer du deg til hvert nytt år du fyller... mens vi gutta merker ingen forskjell. En stor andel av de siste 5 åra har jo vært rimelig søvnløse, men det ser ikke ut til å bite på deg:)

De beste bildene tar du helst av deg selv.....
Mens de jeg tar er litt mer uklare..... men det er kameraet altså... Selv om jeg har sjeve hornhinner.... så ser jeg deg veldig sterkt og klart, særlig når jeg har på briller.
Du er alltid glad, positiv og rolig, en herlig stabilitet i livet for oss crazy boys. Skulle du vært noe annet (reinkarnert ol...)... hadde du nok helst ville vært en ku. Men det er nok mest fordi du liker melk så godt, så logisk er det ikke.

Noen lurer sikkert på hvorfor du holder ut med meg..... men som denne videoen bekrefter, sklir du lett inn i familien også..... hehe!


Morsan, vi elsker deg, og skal lage en fin dag for deg i regntunge NYC!!

Jens, Lukas och Kasper:)

3 kommentarer:

  1. Herregu kjenner ikke dere ass xD

    Klem KK

    SvarSlett
  2. Du er jo en av de som ligner mest Kristin.....hehe!
    JLP

    SvarSlett
  3. hahaha, denne videoen ga oss på kontoret en god morgenlatter:D

    CanonLinn

    SvarSlett